vrijdag 29 juni 2012

Chanel is jarig




Chanelleke is vandaag 4 jaar geworden. 





Haar verjaardag heeft toch een speciale betekenis voor mij.
Waarom?
Omdat ze mij altijd aan mijn moeder doet denken.
Zoals jullie al hebben gelezen op mijn site heb ik 4.5 jaar geleden mijn moeder op jonge leeftijd moeten afgeven door de vreselijke ziekte kanker en door dat heb ik mijn dromen gevolgd en toen kwam Chanelleke.
Ook omdat zij mijn eerste fokpoesje is en dankzij haar heb ik Chiana en Twilight. 

Ons eerste bezoekje aan haar. 



En ondertussen al een echte dame geworden.
En ze weet het 





En nog steeds heeft ze van die speelse zotte buien. 





Happy Birthday my beauty! 










1 opmerking:

  1. Oh wat een liefje was ze al als kitten ♥♥
    Happy birthday Chanel!

    BeantwoordenVerwijderen