vrijdag 17 augustus 2012


Borretje de Broeckloni

Sinds afgelopen woensdag hebben we een nieuweling ten huize Cattery Her Majesty en deze keer geen poes maar een "kater" met de naam "Borretje"! 
Borretje komt van de Cattery de Broeckloni, wij zijn zo blij dat we hem mochten adopteren en zijn zeer dankbaar aan Ad de Bruijn.

Op Borretje zijn eerste dag was hij heel verlegen wat natuurlijk te begrijpen is, zo ineens weg van zijn familie en dan hier terechtkomen in een vreemde omgeving met vreemde mensen en katten.
De volgende dag kwam hij al iets losser, begint te spelen, te eten en zijn nieuwsgierigheid komt boven en gaat op verkenning.
Borretje is heel zachtaardig, als je hem streelt draait hij snel om zodat ik zijn buikje kan masseren en dan begint hij te fletsen, zo lief !

Enkele foto's:
Eerste 2 foto's nog van bij de fokker, zo cute!!!





Volgende foto's van bij mij thuis, 
zijn ogen zijn zo mooi groot en rond wauw!









Piep


Samen met Twilight ♥


Samen met Twilight en Chiana ♥


En nog een filmpje van ons beertje:

Mega schattig!







5 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met deze prachtige kerel! <3<3<3
    Hij is echt schitterend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah ik vroeg het mij al af van wie :) bedankt :))))

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo'n schoon ventje!!! ♥ Daar gaan zo'n mooie kittens van komen :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dank u Kate, daar gaan zeker mooie kleintjes van komen, ik kijk er echt naar uit! :))))

    BeantwoordenVerwijderen