dinsdag 11 september 2012

Showresultaten Wieze


Eerst een leuke verrassing, Twilight stond op de cover van de catalogus, zie bovenstaande foto.

Ik vind het nog steeds ongelooflijk, mijn katjes hebben het allemaal fantastisch gedaan.
Gelukkig waren we samen met vrienden gaan showen want mijn 3 katjes moesten gelijktijdig voorgedragen worden bij de keurmeesters en op het podium, daarvoor dank aan ons vast team!


We beginnen met onze kleinste:

Borretje: EX1  BIS (BIS= best in show)
Hij heeft bij iedereen hun hart gestolen, zelfs bij de keurmeester.
Keurmeester was er echt lof over, zeer mooie vacht, structuur, ogen, kopje... echt veelbelovend.

Twilight: EX1 BIS  BOB (BOB= Best of best) 
Ongeloofelijk, mijn eerste BOB, voor een tabby en eigen fok 2e generatie, ik ben er echt trots op.

Chiana: EX1  BIV  BIS (BIV= Best in variëteit)

Toch zo leuk dat ze alle drie een best in show hadden, ik ben er zo trots op!

Er waren ook nog nakomelingen mee:

Hun eerste show Pumbaa & Silverspoon:

Pumbaa: EX1 BIS
Silverspoon: EX1

Curly: CAPIB  EX1 VBIS

Brighton: CAGPI EX1 BIV

Onze sturdi's


Borretje


Pumbaa 




Brighton






Curly



Borretje die de keurmeester verleidt 





Twilight



Silverspoon en Twilight, zus en broer.



Chiana & Borretje




Borretje, Twilight en Chiana


Chiana




Betrapt, Mireille die een kusje geeft aan Borretje!

Links Borretje, dan Twilight en ik rechts met Chiana.


Twilight Best off best


De show was heel goed georganiseerd, mooie ruime zaal, alles ging heel vlot...
heel goed gedaan van Belgian cat club!








2 opmerkingen: