zaterdag 6 oktober 2012

Proficiat!

Vandaag zijn Apollo, Aiko, Akasha en Boo'ke van het eerste nestje van Chanelleke en mij 3 jaar geworden.

Ik weet het nog heel goed die tijd, een tijd om nooit te vergeten!
Mijn allereerste nestje, ik zat in volle spanning, kon zelfs de nachten daarvoor niet meer deftig slapen, dit omdat het de eerste keer was dat ik een poes ging helpen met de bevalling, veel stress maar wel heel mooi , ongelooflijk prachtig!
Er was nog een vijfde kitten maar vanaf dag 3 kwam het niet meer bij, toen had ik nog een sondevoeding gegeven maar het mocht niet baten, na 3 dagen was het kitten gestorven, deed toch pijn.
Maar voor de rest heb ik heel hard genoten van dit nestje, zou het zo overdoen, echte schatten! 



Ondertussen zijn deze vierling groot en doen het heel goed in hun gezinnetje! 


Boo'ke


Apollo


Akasha


Aiko





Geen opmerkingen:

Een reactie posten