dinsdag 30 juni 2015


Er is er één jarig!

Gisteren ben ik de verjaardag van mijn Chanelleke vergeten.

Dus daarom zet ik haar vandaag in de schijnwerpers.

Chanelleke mijn allereerste fokpoesje die 
ondertussen een jaar op pensioen is werd gisteren 7 jaar!

Chanelleke mijn bloemeke,
 heeft een speciaal plekje in mijn hart, 
door mijn mama die veel te vroeg is vertrokken
 naar de hemel, wou ik één van mijn dromen volgen die haalbaar waren, 
zo ben ik op zoek gegaan naar mijn eerste fokpoesje Chanel.
Dankzij Chanelleke frikandelleke 
heb ik al veel moois mogen meemaken.
Ze was voor mij als beginnende fokker de perfecte mama, 
ze deed alles zelf, ze had mooie gezonde kittens en 
wat ook heel belangrijk was dat ze heel graag mama was, 
ze bloeide daar van open, als er andere nestjes waren hielp ze bij de bevallingen en 
wou ze alle kittens bij haar, 
ze is dan ook bekend als de kittenripper.
Het mooiste wat ik met haar heb meegemaakt was uiteraard haar eerste nestje, 
mijn poepie Chiana ... 
maar ook dat ze een andere mama poes hielp die in paniek was hield ze plots in haar greep en hield haar vast zodat de andere poes daardoor rustig werd en 
dat ze rustig kon bevallen, 
zo heeft ze dat 3x gedaan bij elk kitten, 
dat was gewoon wonderbaarlijk mooi en 
om nooit meer te vergeten.

Zo zie je maar bloemeke Chanelleke frikandelleke 
is echt een specialleke!
Dat ze nog een heel lang gelukkig leventje heeft bij ons!

Hiep hiep hoera Chanelleke!

Hier onder ons schattig Chanelleke.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten